Regulamin i polityka prywatności
Sklep internetowy pod adresem http://www.papaver.pl prowadzony jest przez Tomasz Bronowicki przy al. Adama Mickiewicza 3 / 1 w Bydgoszczy, numer NIP 7531907297, numer REGON 532428341 106282, wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy, rachunek bankowy o numerze 51 1750 0012 0000 0000 3514 8396 (prowadzony przez Raiffeisen) zwanym dalej Administratorem.
Niniejszy regulamin określa warunki funkcjonowania i korzystania ze sklepu zwanego dalej Serwisem, prawa i obowiązki oraz zakres odpowiedzialności Administratora oraz Użytkowników. Każdy Użytkownik może podejmować czynności związane z zakupem dowolnego towaru po uprzednim wyrażeniu zgody i akceptacji wszystkich postanowień regulaminu.
2. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana ?Klientem?.
3. Zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja wszystkich jego postanowień są warunkiem świadczenia usług przez Serwis
5. Zamieszczone w Serwisie zdjęcia towarów mogą nieznacznie różnić się wyglądem od oryginałów.
6. Wszelkie prawa do marek oraz znaków towarowych prezentowanych w Serwisie należą do ich właścicieli i objęte są ochroną wynikającą z przepisów polskiego oraz międzynarodowego prawa.
2. W momencie złożenia zamówienia Klient zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów z Administratorem
3. W przypadku podania nieprawdziwych lub niepełnych danych – Administrator skontaktuje się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. W przypadku braku możliwości kontaktu Serwis może odstąpić od umowy sprzedaży.
4. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu tpay.com lub po zaksięgowaniu płatności na koncie Administratora
5. Rozpoczęcie realizacji zamówienia potwierdzane jest przez Serwis drogą mailową .
6. W przypadku braku zamawianego towaru, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot należności nastąpi niezwłocznie na konto Klienta, z którego płatność została dokonana lub na inne wskazane przez Klienta konto bankowe) W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Administrator skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania lub anulowanie całości zamówienia).
2. Administartor zastrzega sobie prawo do zmian cen i opisów towarów znajdujących się w ofercie Serwisu.
3. Ceny produktów nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki oraz ewentualnych opłat celnych. Wartość zamawianych towarów wraz z kosztami transportu widoczne są w formularzu na stronie internetowej Serwisu przed zakończeniem procesu zamówienia przez Klienta.
- za pośrednictwem serwisu tpay.com
- za pośrednictwem przelewu bankowego
2. Serwis gwarantuje wysyłkę towaru wybranym w formularzu sposobem do 24 godzin od momentu zaksięgowania należności na koncie Administratora. Wyjątkiem są urlopy, o których administrator informuję klienta podczas składania zamówienia w Serwisie. Informacje o przerwach w działaniu zamieszczane są również na portalach społecznościowych.
3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia leżących po stronie poczty lub firmy kurierskiej.
4. Niektóre z przedmiotów wymagają dłuższego czasu realizacji zamówienia, o czym Administrator informuje klienta w ramach Serwisu stosownym opisem na stronie opisowej kupowanego przez Klienta przedmiotu.
5. Do każdego zamówienia na terenie Polskił doliczany jest koszt dostawy w wysokości 30 zł.
6. Koszt dostawy do innych krajów jest wyceniany według cennika Poczty Polskiej dla przesyłek priorytetowych.
2. Warunkiem dokonania zwrotu jest odesłanie towaru w nienaruszonym stanie. Towar musi być kompletny z dowodem zakupu, posiadać oryginalne opakowanie, nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Zwrot należności za odesłany towar dokonywany jest przelewem bankowym na nr rachunku podany przez Klienta w ciągu 7 dni od daty otrzymania zwracanego towaru. W takim przypadku Klient ponosi koszty odesłania towaru, które zostaną potrącone przez Serwis w momencie zwrotu należności.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się mailowo na adres salon.papaver@wp.pl w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
3. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towaru zamówionego z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, z których został wykonany przedmiot, nie stanowią podstawy do reklamacji towaru.
4. W przypadku uznania reklamacji koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zostaną zwrócone na podany przez Kupującego nr rachunku bankowego w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klienta, jak również ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celu realizacji oraz rozliczenia usług świadczonych przez Administratora.
3. Osoby fizyczne nieprowadzące w ramach Serwisu działalności gospodarczej w celu rejestracji, powinny wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie: swojego imienia i nazwiska, adresu dostawy zamówienia, adresu e-mail, numeru telefonu kontaktowego, nazwy, pod którą osoba rejestrująca zamierza występować w Serwisie oraz hasła. W przypadku rejestracji osoby fizycznej korzystającej z Serwisu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej w celu rejestracji wymaganymi danymi są: nazwa, pod którą podmiot ten zamierza występować w Serwisie oraz hasła, a także : imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, numer konta bankowego, pełną nazwę (firmy) podmiotu rejestrowanego, numer NIP oraz adres jego siedziby wraz z nazwą kraju. Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne. Podanie powyżej wymienionych danych jest konieczne do zawarcia z Administratorem umowy o świadczenie usług w ramach Serwisu.
4. Administrator zapewnia Klientom, w szczególności, prawo wglądu do własnych danych, prawo żądania aktualizacji danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w przepisach tej ustawy. Klient ma prawo do usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Serwisu, w tym celu obowiązany jest wysłać na adres email salon.papaver@wp.pl stosowną wiadomość. Administrator może odmówić usunięcia danych Klienta, jeżeli ten nie uregulował wszystkich należności wobec Administratora, naruszył Regulamin bądź obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
5. Dane podawane przez Klienta są zbierane i wykorzystywane do realizacji zamówień, celów księgowych, prezentowania aktualnej oferty Serwisu drogą mailową (w przypadku wyrażenia zgody) oraz do kontaktowania się z Klientem w ramach obsługi Serwisu oraz do innych czynności związanych z wykonywaniem umowy sprzedaży w ramach Serwisu.
6. Dane Użytkowników mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane podmiotom trzecim w przypadkach wskazanych przez Administratora i za zgodą Użytkownika. Administrator wykorzystuje adresy IP zbierane w trakcie połączeń internetowych w celach technicznych, związanych z administracją serwerami. Ponadto adresy IP służą do zbierania ogólnych, statystycznych informacji.